Fraktpolicy

Beställning och frakt

 

Vi strävar efter att göra beställnings- och leveransprocessen så enkel som möjligt för våra kunder. Om du ändå skulle ha några frågor eller problem, tveka inte att kontakta vår kundtjänst. Nedan förklarar vi hur din beställning kommer att behandlas och levereras.

Fraktkostnader

Vi står för fraktkostnaderna för varje beställning. Alla våra produkter levereras 100% kostnadsfritt till ditt hem. Det finns inte heller något krav på minsta kvantitet. Skicka

din beställning

Hittade du den perfekta looken på vår webbplats? Då vill du naturligtvis njuta av det så snart som möjligt! Det är därför vi ser till att din beställning behandlas och skickas så snabbt som möjligt.

Nedan hittar du de genomsnittliga leveranstiderna för alla våra paket:

- När du har lagt din beställning tar det 1-2 arbetsdagar att behandla denUnder veckan tar det en arbetsdag, men om du beställer på en fredagskväll eller helg kan det ta lite längre tid.

- När din beställning är behandlad skickas den och tar i genomsnitt 4-6 arbetsdagar att

 Om du har lagt en beställning hos oss kan du se när ditt paket kommer att anlända efter bara några dagar Du får din personliga spårningskod via e-post, som du kan använda för att spåra din beställning via vår spårningspartner. Du kan läsa mer om hur det fungerar på vår Track & Trace-sida.

 Om du vill vara säker på att din beställning skickas idag kan du när som helst kontakta oss via telefon. Vårt serviceteam hjälper dig gärna att göra rätt val.


Leverans av din beställning

När din beställning har levererats kan du njuta av din beställning! Naturligtvis kan något alltid gå fel. Vill du byta eller returnera den? Gå till den här sidan.

Felaktig produkt?

Det är verkligen synd! Tyvärr kan det hända att din produkt skadas under transporten. I sådana fall levererar vi alltid ett nytt paket kostnadsfritt första gången och kan tyvärr inte erbjuda någon återbetalning. Om det går fel andra gången? Då återbetalar vi hela inköpspriset.

Hur man beställer något

Beställningsprocessen på
euphoriamadame.com är mycket enkel. Gå först till produktsidan och lägg till den önskade produkten i din varukorg. Detta gör du genom att klicka på knappen "Lägg till i korgen".

 Här är det viktigt att kontrollera att du har valt rätt varianter. Om allt är OK klickar du på fältet "Gå till kassan". På informationssidan anger du rätt adressuppgifter. Kontrollera att alla uppgifter är korrekta. Om informationen är korrekt ifylld kan du klicka på knappen "Fortsätt med leverans".

 På sidan "Avsändning" kan du dubbelkontrollera de adressuppgifter du har angett. Den visar också att alla försändelser skickas helt kostnadsfritt. Som ett tecken på vår uppskattning för våra kunder täcker vi alltid frakt- och leveranskostnaderna. Du kan nu fortsätta genom att klicka på knappen "Gå till kassan".

 Du kan välja mellan olika betalningsalternativ. På euphoriamadame.com är alla betalningsalternativ SSL-krypterade, vilket innebär att du alltid kan lita på en säker betalningsmiljö.

     Visum

     Mastercard

     American Express

     Betala i butik

     Apple Pay

     Google Pay


När du har valt rätt betalningsmetod klickar du på rutan "Slutför beställningen" och du kommer att omdirigeras till den betalningsmetod du har valt. Följ instruktionerna på den aktuella sidan för att slutföra din beställning. Om du mot förmodan skulle få problem med din beställning kan du när som helst kontakta oss.

Förlorat paket?

Om ett paket kommer bort eller inte kan levereras av logistiska skäl skickar vi alltid ett nytt paket innan vi går vidare med återbetalning och retur. Om beställningen inte har mottagits 60 dagar efter avsändandet kan beställningen återbetalas.

 För alla andra frågor, vänligen kontakta oss.

✉️ - contact@euphoriamadame.com
💬 -Vanliga frågor och svar